Michael Joseph Jackson



Är det någon mer som också blir en aning chockad, HÄR!!! Michael Jackson är död.. På riktigt! Han dog av hjärtatack och blev bara 50 år "gammal". Jag läste det nu på morgonen. Det känns konstigt. Plötsligt så ville jag tanka hem hans musik och lyssna. Även fast jag aldrig varit ett stort fan av han så känner jag att det blev en konstig stämning inom mig. Är det saknad? Trots att man inte brytt sig när han levde? Det kan ju faktiskt hända vem som helst. Nu är det att ta vara på dagarna man får tillsammans med dom man älskar!
Vila i frid!



Kommentarer
Postat av: Monica

Läste nu på morgonen att han dött.. Tragiskt o overkligt på nåt sätt..

2009-06-26 @ 08:13:18
URL: http://moonkan.blogg.se/
Postat av: Ana

Kände exakt likadant, ha lyssnat hela dan på hans musik, han var/är verkligen en legend inom pop. The king of pop!

2009-06-27 @ 01:35:09
URL: http://humbolina.se

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0