Hosta....

Det blev ingen grillning av fisken idag.. Det är för dåligt väder, blir väl till helgen eller till veckan.. :P Jag och Nils bakade negerbollar istället. Och goda blev dom!!! :) Sen har det väl inte hänt så mycket mer.. Min morbror var förbi en sväng förut idag. Annars har det varit ganska lugnt.

Nu ligger Lydia och sover för kvällen får jag hoppas. Och att hon inte vaknar vid 4 och ska vara ledsen.. Det gillar vi inte. Hennes sovvanor har blivit helt knasiga.. Antar att hon är i någon period, för hon sover inte alls som hon brukar.. Men det ger väl med sig snart hoppas jag. Det måste vara jobbigt för henne att sova oroligt och vakna på tider då hon egentligen ska sova.. :/ Stackars lilltjejen... Hennes hosta har i alla fall blivit bättre, hon har inte hostat mycket idag.. Men min hosta därimot är värre. Mindre kul, men hellre jag än hon. Får hoppas att jag inte smittar ner henne..

Nu ska jag gå och göra nån macka sen ska jag kolla på film på Simons dator... Den är typ som ett videotek. ;) Hoppas ni haft en trevlig dag!! Sovgott!




Kommentarer

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0