Gunghästen blev grisrosa

Då har ännu en dag gått och det har varit en riktigt kanon dag... Fint väder och hur varmt som helst. Sen har vi hunnit med mycket idag. Jag har bakat, gjort kräm, planterat om blommor, rensat ogräs och städat inne i huset. :) Lars har med Antons (systers son) hjälp format och armerat för att gjuta ett trappsteg till vårat nya soldäck/entre/veranda. Som förhoppningsvis kommer vara klart innom någon vecka. Sen har Lars målat på en liten gunghäst till Lydia som vi ska ha på trädgården. Den blev grisrosa....... Den skulle vara mörkrosa.. Menmen, sånt man får ta, det kommer vara röda öron och handtag och svarta fotpinnar och grön sits.. En riktigt färgklick!! :) Ni ska få se bild när den är ihopmonterad och klar. :)
Nu ska jag gå ut och pinka Sookie en sista gång sen ska jag lägga mig och försöka sova..

Sovgott!



Kommentarer

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0