Gjytning på G

Jag vet inte ens varför jag är upp nu. Lydia sover fortfarande, hon har inte ens vaknat för sitt "vanliga" morgonmål. Och jag kunde inte somna förens vid 2 tiden igår natt. Och dåligt har jag sovit för jag har jätte ont i halsen.. Tror det är halsfluss, nee eller inte. Men jag har i alla fall ont i halsen. Sen så klev Robert upp klockan 6 för han skulle till sjukhuset klcokan 7.. Då klev jag också upp. Och nu har Lars skjusat iväg Robert till sjukan och sedan skulle han hämta saker till gjytningen som han ska börja med idag. Till vårat nya trappsteg på våran nya bro eller vårat nya soldäck låter bättre. ;) Hoppas bara att resten av soldäcket går fort så man inte står där utan trapp och ett gjytet trappsteg.
Jag ska då inte göra så mycket, funderar på om jag ska skruva ihop garderobern Lars köpte själv. Annars blir det nog att hjälpa Lars ute på gården med att sola i det här vackra vädret så han har något trevligt att kolla på! ;P

Nu ska jag hoppa in i duschen och börja resten av dagen!! Hoppas ni får en bra dag!



Kommentarer

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0