Förkyld och magont?

En dålig natt har det varit... Jag somnade inte förens efter klockan 2 och Lydia vaknade vid 4.. Jag gav henne mat sen började hon att skrikgrina och inget hjälpte, jag försökte ge henne mer mat, jag bytte blöja, jag vaggade henne, jag sjöng för henne, jag prövade med mer mat igen osv osv... Och klockan 7 orkade jag inte mer så jag beslutade mig för att gå ut och gå, då brukar hon alltid somna. Och mycket riktigt det gjorde hon, fast inte lika fort som hon brukar somna men efter ett tag. :) Stackarn måste vara helt slut.. :/
Vet inte rikigt vad det var med henne, tror det var en blandning av förkylning och magont. :( Hon började att hosta igår och var jätte snorig och röd runt ögonen.. :( Stackars min lilla tjej!! Nu kom jag på att jag måste ringa BVC. Skriver mer sen.



Kommentarer

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0