En övernattnings gäst!

Jag har haft två ganska fulla dagar nu.. Igår solade jag först halva dagen och läste teori sen så gick jag och Jennifer hem till Emma som bor borta vid dollar store och var där ett bra tag och fikade och surrade på en massa sen så gick Jennifer och jag till dollar och jag fyndade några saker bland annat en matta till köket, efter dollar traskade vi hem till mig och gjorde en jätte god middag. Kyckling i ungnen, färsk pasta och cream fräch med franska örter som jag blandade i citronsaft och rivet citronskal i. Det blev hur gott som helst!!

Idag var jag lat på förmiddagen så jag var bara hemma sen så gick jag hem till Jennifer, hennes karl Simon och deras söta lilla Liam. När jag kom hem kom Lars precis heem från Happaranda också och då blev det full rulle. Hann slänga i oss en varsin macka sen så åkte vi till Luleå och hämtade en båt som ska lagas åt någon annan och nu när vi kom hem så var Robert här på gården för han ska nämligen övernatta här. Han ska operara knät imorgon på sjukhuset här istället för i Umeå. Så det blir en övernattning här hos oss. :)



Kommentarer

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0