En liten gonatt saga!!

Jag är ganska trött idag så jag tror faktiskt jag somnar tidigt. :) Hade tänkt se en film men jag tror inte det blir av. Imorgon hade jag tänkt träna lite med Sookie faktiskt.. Om mamma vill ha Lydia nån timma hade jag tänkt gå en riktigt långsväng i skogen med henne. Det kan hon behöva, stackarn är understimulerad nu efter den hära veckan då allt har kretsat kring allt annat än just Sookie. Det har varit studenter och dop och allt som ska fixas till det.. Så jag hoppas jag tar mig iväg imorgon.

Det är rätt skönt att allt är över nu så man kan känna att man har tid att koppla av och sitta framför datorn utan att få ångest för att det är nått som måste göras. Idag tog jag ocn Nils (kusin som egentligen heter Thomas) tid med en bildtur hem till mormor och morfar där moster, lillebror och Cicc (kusin) var. Så Sookie fick sig en liten promenad i skogen då. Det tror jag var uppskattat. :)
Lars åkte hem imorse med Ola och Ivar (hans bror och pappa) och lämnade bilen här nere med mig så vi kan ta oss till olika ställen sen tar han bussen ner på onsdag eller torsdag igen och då stannar vi till nästa tisdag sen åker vi hem till Piteå.. Måste faktiskt säga att jag saknar Piteå. Eller kanske inte Piteå i sig men mitt hem i Piteå och jag tycker dt ska bli skönt att komma hem någon gång. :)

Ne, nu ska jag nog ta och hoppa ner i sängen och ligga och snosa på underbara Lydia!! ♥ Sovgott!



Kommentarer

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0