En jobbig kväll för Lillan!

Lydia var jätte svår att somna ikväll. Hon fick lite feber och hade ont efter sprutorna och var därför kinkig.. :( Hon fick i alla fall en alvedon men det verkade inte bli så mycket bättre. Hon somnade för en liten stund sedan. Så jag hoppas hon sover bra inatt så hon får sin sömn. ♥
Nu håller jag på att göra liute mat åt Lydia som jag sedan fryser in. Hon älskar det jag gör. Iofs så har jag bara gjort en rätt men den blev verkligen en hitt. :) Gör samma mat som sist, fisk, potatis, morot och ärtor som jag kokar med ett lagerblad i en te"hållare" och allt i samma kastrull sen mixar jag ut det med lite smör och kokvattnet så det blir en puré av det hela. :) Testa det! Sen beror det ju på vilken ålder barnet är i hur mycket man mixar det. ;)



Kommentarer

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0