En bättre natt.

Det en bra natt... Hon vaknade vid 2 och då fick hon mat och somnade om, sen vaknade hon halv 5 då fick hon mat igen men var vaken ett tag så då gav jag henne ersättning fast den ville hon inte ha men hon somnade om efter ett tag ändå. sen sov till till sent på förmiddagen. :) Gud så skönt jag tyckte det var.. Det behövde jag verkligen.
Hennes hosta har blivit lite sämmre. :/ Men på BVC sa dom bara att jag skulle ge henne lite vatten efter hon har hostat.. Hoppas det går över snart. Gillar inte när hon hostar. Och jag fick ett jätte bra tips härom dagen av "K" hur man kollar ifall bebisar har ont i öronen.. Jag kollade ifall det var det men det var det inte.

Idag händer det inte så mycket skulle jag tro, bara vara hemma. Nu ska jag gå och göra annat. Hejdå!




Kommentarer

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0