Dukat borden

Ikväll har vi varit i kyrkanshus där vi ska vara imorgon efter dopet och dukat och grejer. Det blev faktiskt jätte fint och bra. Såhär lagomt rosa, varken för mycket eller för lite!! Det är lite nervöst ändå. Jag hoppas allt kommer gå bra och allt bara ska flyta på. Och att alla har det trevligt! En sak som jag är jätte nervös för är att jag ska måsta stå i kyrkan framför 40 personer... Sånt hatar jag, det är så jävla hemskt så jag skulle bara kunna spy på tanken. Usch!
Vi ska både filma och knäppa kort men som sagt har jag ingen sladd till kameran så jag kan inte visa er dom imorgon. :/ Nu ska jag gå och lägga mig. Ska upp tidigt sen måste jag vara pigg och fräsch imorgon.. :) Hoppas ni får en bra dag imorgon!! :)



Kommentarer

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0