BVC

Jag hade glömt bort att jag skulle på BVC idag men som tur var kom jag på det innan det var för sent. :) Det såg bara bra ut.. Hon hade inte ökat så mycket i vikt men så länge Lydia är pigg och glad spelade det inte så stor roll sa sköterskan. Sen sa hon att oftast så blir det att dom minskar i vikt och sedan håller sig där när dom nu växer så mycket. :) Tur det. Att det inte var något farligt med det alltså. Och Lydia är ju nästan jämt pigg och glad så jag är inte ett dugg orolig! Sen fick mitt lillhjärta två sprutor och det gillade hon inte. Stackarn blev jätte ledsen! Det gjorde verkligen ont i mammahjärtat när sköterskan stack nålen i henne. Men annars så gick det bra! Hon var inte ledsen så länge och nästan så fort jag la henne i vagnen så somnade hon.

Nu
Vikt: 6305 g
Längd: 65,5 cm
Huvudomfång: 42 cm

Förra gången
Vikt: 5400 g
Längd: 61 cm
Huvudomfång: 39,6 cm



Kommentarer

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0