Bilder på vackerbarnet!

Idag igen har vi varit på stan och ätit lunch, sedan blev det lite inhandlat också.. Jag köpte en skjorta för 78 kr och ett svart nagelack och till Lydia blev det en sån här grej man hänger på vägen och mäter hur barnen växer. :) Lars köpte batterier till din dykardator. :) Inte så farligt ändå.
Har beslutat mig för att lämna tillbaka shortsen. Trivs inte riktigt bra i dom. Så då är det lika bra att lämna tillbaka. :)

Sen innan vi åkte till stan pratade jag med Malin och hennes kompis Emma i NZ. Haha, jaa Malin, jag har glömt bort hur dina kommentarer kan vara. ;P

Nu sitter jag och bara samlar fett. Lars är borta och Lydia sover. Jag tror jag fått nån konstig ätstörning :S jag måste typ äta hela tiden. :S Även fast jag inte är hungrig.. Som nu ikväll, jag var "bara sugen" på något och då åt jag en portion kassler lasange och sedan på det en billys pan pizza.. Och även fast jag beslutat att bara äta en portion (då är jag oftast mätt) så tar jag minst(?) en till.
Nu ska jag "banta", alltså inte banta för att jag är fet. Utan för att jag tror att jag skulle må mycket bättre om jag åt lite mer hälsosammare och inte bara vräkte in mig mat. :S
Aja, nu ska ni få lite bilder. :)

Skjortan jag köpte idag. :)


Kolla hennes vackra ansikte och dom underbara ögonen!!!






Kommentarer
Postat av: Faster

Nu har vi kommit hem efter 5 dagar i huvudstaden. Varje gång vi tagit upp telefonen har vi sagt "Hej Lydia". Det är nämligen du som är mitt/mobilen skrivbordsunderlägg :)

Hoppas vi ses snart!

2009-07-17 @ 20:45:52
Postat av: mormor

Åhhh, hon är så vacker, man vill bara äta upp hon.

2009-07-17 @ 23:39:18
Postat av: Kusin Cecilia

Vad fin och gullig hon är!

2009-07-20 @ 22:37:18

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0