Depp inlägg.

Idag har jag haft en ganska deppig och tråkig dag.. Har bara velat legat under täcker och inte kliva upp. Har varit trött och lite små less.. Har tänkt lite på min födelsedag. Förra året satt jag hemma själv och kollade på en eller om det var två skräck filmer - själv.. Blir det samma i år, eller det kanske bara blir drama filmer i år? Jag hade önskat att jag hade fått lite mer kontakter i min ålder här i Pite, men det har jag inte. Vilket jag nog får skylla mig själv för. Men ändå. Nu på sista tiden har jag kommit till insikt med att jag är rätt så ensam. Eller inte ensam heller, jag har ju Lydia, som för övrigt är mitt liv, Lars och hans familj.. Med ensam menar jag nog inte så stort umgänge. Inte för att jag kanske har tid för sånt heller men det skulle vara kul att ha någon ändå. Jag brukar inte ha svårt att få nya vänner, jag har flyttat till andra städer förut utan problem men det känns som att det inte är samma sak nu. Jag är mycket blygare. Eller kanske bara latare. Jag vet om att till stor del att jag inte ha så mycket vänner här är för att jag har varit tille tillbakadragen och helst ha velat sutte hemma. Men idag har jag en dag då jag tänker sycka synd om mig själv ändå!!

Och snart är den Stora dagen här då jag fyller 20 år. Det brukar man väl ändå fira en aning? Jag hade tänkt... att jag ska gå på pdol som en liten fest för jag fyller år (fyller år den helgen) men då blir det samma problem. Vem ska jag gå med? Det lösa sig nog.

Älsklingen kom nyss med en kopp te och en present till mig.. Genast blev jag på bättre humör!, tack hjärtat!! :) Nu efter att ha skrivit av mig lite känns det också bättre. Tror jag lämnar mina tankar och "bekymmer" här och inte tänker mer på det utan gör det bästa av situationen.
Nu tror jag att jag ska hoppa in i duchen sedan göra kväll. Kanske tar med mig datorn till sängen och slår på någon film..
Sov gott!



Kommentarer
Postat av: Eva



20 år. Himmel och pannkaka. Bomber och granater!!Jag tänkte bara meddela att här borta smids det planer...;)

Kram. cyklar nog förbi er strax..!

2009-07-11 @ 09:59:47
Postat av: Malin

Gud vad jag önskar att jag kunde vara där med dig nu!! Förra året jobbade o messade jag och det här året är jag på andra sidan jorden..

Jag älskar dig gullevännen!

2009-07-12 @ 04:21:06

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0