Tack Eva!! :)

I fredags blev vi också bjudna till Eva på middag. Och efter maten så kommer Eva med champagne och presenter till mig för att jag skulle fylla år. Både jag och Lars var överaskad för vi hade ingen aning att vi skulle fira mig då. :) Jag fick en jätte fin tröja, ett par leggings och en scarf.. Tusen tack, är verkligen jätte nöjd med presenterna. :)

Sen har jag glömt att skriva att Lydia ställer sig upp på knäna nu utan problem.. Och man ser hur hon försöker ta sig framåt vilket inte går lika bra. Ibland lyckas hon ta ett "steg" och ilband ramlar hon ihop. Men snart är hon där.. Sen har jag också glömt (tror jag) att berätta för er att Lydias första tand är nu helt uppe ur tandköttet!! :) Min lilla tjej! ♥







Kommentarer
Postat av: Emma & Brandon

När hon väl kommer på hur man gör som kommer det gå fort ska du se. Hehe =) // Emma

2009-07-29 @ 12:15:41
Postat av: mormor

Men herregud va fort det går, snart går hon.:)

2009-07-30 @ 16:40:26

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0