Sisådär


Tillbaka från körskolan.. Och det gick väl sisådär.. Klarade av någon fas men körningen vet jag inte om det gick så bra.. Hade en ny körlärare idag och han satt bara och "mm:ade" sen sa han inte ifall jag klarade av det vi gjorde eller vad jag skulle träna på. Och jag frågade ju självklart inte. :S Så han kommer jag inte boka körlektioner med igen.  Fast en pinsam grej (tyckte jag) var när jag fick motorstopp vid ett rödljus och över ska då några jag känner gå över. Och dom ser mig och vinkar och skrattar.. Haha, jag ville bara skjunka ner i stolen och försvinna.. :P
Nästa körlektion är inte förens i början av augusti för dom har semester.



Kommentarer

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0