Seg jädra bok.

Ikväll är jag riktigt trött. Så jag ska nog lägga mig tidigt och med det menar jag innan 12. Ikväll har jag och Lars varit och snickrat ute på vårat soldäck. ;) Så nu ser man att det är på väg i rätt rikting. Känns hur bra som helst. Sen har det inte hänt så mycket mer. Vi åkte till Ivar (Lars pappa) efter jag hade varit på körskolan och var vi där ett tag och sedan åkte vi hem igen för att börja med maten. Och även fast det är typ det enda som har hänt idag så är jag skit trött. Så jag ska nog bara slänga mig i duchen sedan lägga mig och läsa lite i teoriboken.. Jag kommer ju inte så långt varje gång jag läser så det känns som en skit tjock och seg bok som man egentligen inte alls vill läsa. Menmen, det går frammåt i alla fall. :) Tror jag måste lägga på en remm med själva teorin så jag får det här gjort någon gång. Men det känns som att jag inte ha tid på dagarna för då är det alltid nått annat som ska göras. Så det blir på kvällarna. Aja. Det löser sig väl! Funderar på om jag ska gå ner på körskolan imorgon och sitta där och nöta faserna. :)

Nu ska jag göra en kopp te och glo lite på tv:n sen så ska jag göra kväll. Sov gott!



Kommentarer

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0