Mitt andra projekt

Nu har jag målat klart. Det krånglade lite för mig. Först tog färgen slut så jag var tvungen att blanda ny, och det var svårt att få till samma fäg igen. Sen så tappar jag glasburken med färg på golvet så den gick sönder och då var det bara att blanda ny igen.. Första gången fick jag till färgen men andra gången blev färgen ljusare. Men det syns inte, bara om man verkligen granskar bordet.. Den var träfärgad innan men jag grundade den vit och sedan slipade upp bordet innan jag började måla. Vad tycker ni, blev det godkänt? Bordet är mycket ljusare än stolen men jag hade tänkt ha olika nyanser av rosa i rummet. :)






Kommentarer
Postat av: åsa

fint det blev! Vilket j-la skit med tappad färg, men det ska ju alltid jäklas med nåt. Kram

ps mina ben är också hopplösa, verkar sakna pigment. Det är BUS hela sommaren där.

2009-07-02 @ 09:38:38
URL: http://brillor.blogg.se/
Postat av: Malin

Hej vännen! Gud så fint du har målat! Jag önksar jag kunde vara där med dig och måla dig i håret, vika mig i skratt tills jag nästan svimmar. haha! Det var goa tider, och snart kommer ja hem så vi får skapa nya minnen!! :) PUSSOCHKRAM!! Älskar dig!

2009-07-04 @ 00:38:59
URL: http://mullabullabus.blogg.se/

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0