Hot mummy

Då har den här dagen passerat. Vi har kört omkring runt om stan för att göra ärenden, handla mat osv. Det var rätt mycket bliar men det gick faktiskt jätte bra att köpa.. :S Så jag har faktiskt (hoppas jag) körkort snart. Jag menar; varför jhar jag det inte redan nu? :/

Idag har jag också blivit vegetarian.. Sist(?) jag var det så gick jag ner i vikt så jag tänker att det är samma denna gång. För jag har nämligen gått upp i vikt, inte ner som var planen. Jaa, det kan ni nu sitta och gotta er i om ni inte gillar mig. Men still, jag är en hot mum även viktuppgång. ;)

Lydia ligger och sover sen nån timme tillbaka, jag slocknade också i sängen. Var typ dödens. Är fortfarande dödens, ska duscha, göre en kopp te, ta datorn till sängen sen glo på film.. Förhoppningsvis en tidig kväll. :) Hoppas eran dag har varit bra!!



Kommentarer
Postat av: Sandra

halloj!

visst är den fin=) Filip fick den av min mormor och jag tror närmare bestämt att den var från dollarstore.



Allt bra med er?

2009-07-21 @ 22:35:17
URL: http://filipsmammas.blogg.se/
Postat av: Sandra

filip är ju 1 år och 5 mån. han sätter sig ju själv i den så ibland har han missat och den tippat när han satt sig på sniskan. men eftersom den är låg så går det ju bra =) han älskar den!

2009-07-21 @ 23:04:47
URL: http://filipsmammas.blogg.se/
Postat av: Monica

Aaah trevligt! Du kan ju slå en pling om du går ut nåt så kanske vi kan ta och mötas upp en sväng ifall jag är ute :)

2009-07-21 @ 23:25:30
URL: http://moonkan.blogg.se/
Postat av: ellen

du HAR en otroligt snygg kropp för att ha fått ett barn för ett HALVÅR sen! Jag blir så ledsen när du skriver att det finns människor som inte gillar dig.. Usch. Stå på dig och GRATTIS i efterskott!! :-) kramar ellen.

2009-07-29 @ 15:32:58

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0