God morgon

Lydia vaknade för ett tag sen och nu sitter hon i matstolen och är alldeles lugn så jag tror hon kommer somna om igen snart.. Som hon iofs brukar.. Det ovanliga idag är att hon åt gröt till frukost och att jag fortfarande är vaken.. Jag brukar gå upp som en zombi och göra vällingen och mata henne och när det är klart somnar jag oftast (beroende på ifall Lydia vill somna om) så fort jag ställer ifrån mig flaskan. Men som sagt, idag är det annorulnda.. :) Nu tror jag har en bajsblöja att byta snart. Hon ser lite misstänksam ut. Ska bara lägga upp bilder så hon hinner bli klar. :) Hoppas ni får en bra dag!





Kommentarer
Postat av: mormor

Goo ungen.......

2009-07-21 @ 16:41:37

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0