Full i färg :)

Idag har det inte hänt så mycket för mig.. Men Lars därimot har varit himla flitig. Han har varit ute och snickrat nästan hela dagen.. :)
Jag skulle försöka göra handavtryck av Lydias hand som jag ville sätta upp på hennes vägg men det gick inte så bra. Hon ville måla lite själv, ni ska få bild så föstår ni vad jag menar. Fast tror ändå jag ska sätta upp dom på väggen, det är ju lite charmigt att det blev som det blev!
Sen blev det ett bad för henne för hon var full i färg. Gullungen våran!! Ni ska få en bild från badet också. Hon trivs verkligen i vattnet, fast det gör nog dom flesta barnen. :)

Jag borde egentligen städa nu när Lydia sover, eller läsa lite i teoriboken, men all min energi försvann så jag satte mig här istället. Får ta det senare idag. Annars vet jag inte vad som händer. Lars har pratat om att åka till Olas stuga och vara där ikväll. Så troligtvis åker vi dit senare idag. :)
Ne, nu ska jag lägga upp bilder sen sätta igång med städningen.






Kommentarer

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0