En seg dag!

Idag har varit en seg dag.. Men det är nog troligtvis för att jag inte gjort nått så mycket.
Jag pratade med Malin imorse säkert två timmar eller nått, först krånglade ljuden men sen fixade det till sig. :) Jag blev så glad att prata med henne. Det kändes som om vi träffades igår. :)
Men efter att jag pratade med henne så har det inte hänt nått alls. Vi har bara varit hemma och donat, cyklat på affären och det är typ allt. Lars därimot har det varit fart på, han har lagat mat till både oss och Lydia, tvättat bilen och nu är han och dyker sen någon timma tillbaka.
Lydia fick välling första gången idag och det gick bara bra, hon åt upp allt jag gav henne utan problem så vi får se hur länge hon sover nu inatt. :) Sen somnade hon rätt så tidigt också men lillstjärten var trött! :)  Nu ska jag gå och göra nått annat i väntan på att Lars kommer hem igen. :)
 

♥ Lydia för bara en liten stund sen. ♥



Kommentarer

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0