Bländas

Det blev inte så mycket övningskörning idag, men lite i alla fall. Lars tyckte jag gjorde det galant. :) Nu har jag precis lagt Lydia och väntar på att hon ska somna sen ska jag gå ner och måla på ett litet bord till hennes rum. :) Det kommer bli kanon. ;)

Idag så låg jag och solade ganske effektivt, tyckte jag.. Men icke att jag får någon färg. Jag blir tokig. Nu alla dom här dagarna som det har varit sånt fint väder har jag solat och gått i kort shorts och bikini. Men inte att jag får någon färg inte. Nee, det som har hänt är att jag är lite röd. Och benen.. Dom är så likbleka och ALDRIG har jag haft färg på benen, det brukar sluta med att jag går i strumbyxor eller använder brun utan sol för att inte folk ska bländas.. Men så kan det ju vara..
Nu tror jag Lydia somnade så jag avslutar här och går ner i garaget och målar. :)



Kommentarer

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0