Äntligen är Lydias rum klart!!!

Ikväll har jag verkligen gjort nytta.. Jag har gjort ett helt nytt gästrum på nedrevåningen - fullt utrustad med garderob, skrivbord, matbord, säng, lampor, ljus, mattor osv. Det blev faktskt ganska bra! Är rätt så nöjd med det. Sen har jag gjort i ordning Lydias rum.. Och det blev hur bra och mysigt som helst, tror jag faktiskt måste flytta in dit med henne. ;) "Kontoret" 'är fortfarande kvar där inne men vi har ingenstans att ä det än så länge. Det får bli när vi gör om vardagsrummet. :) Sen är ju inte spjälsängen där heller. :) Men Lydias rum... Jag säger då det. Hur mysigt som helst! Det är jag Verkligen nöjd med. Ska lägga upp bilder imorgon så ni får se. Har inte lagt in dom på datorn än och Sookie måste ut för en sista gång nu.. :)
Kvällen avslutades med att tre olika grannar kom och åt varma mackor och drack en kopp te till. Och självkart en massa surr.. Så dom gick precis. :)

Nu ska jag gå ut med hunden. Sov gott!



Kommentarer

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0