En promenad


Nej, inget har hänt än så länge. Inte för att jag trodde det imorse när jag klev upp men jag hoppades. =)
Vi var ju ute och fixade en massa saker tidigare idag. Sen lagade jag en jätte god middag, kyckling med jordnötssås och ris. Oj så gott!! =) Det var meningen att både jag och Lars skulle laga de, men jag gnällde för mycket på sättet han gjorde saker så han gick därifån. Och jag förstår han! =) Till slut fick jag till allt och det blev gott. Sen har vi inte gjort så mycket mer än att tvättat här hemma. Vi har varit ute och gått nu ikväll, på grisberget (ett eljuspår) fast jag orkade bara den korta rundan på 2 kilometer, men det var lagom för mig. =) Kom nyss hem och tänkte gå och lägga mig snart. Men eftersom jag känner mig själv kommer jag inte komma i säng på ett bra tag ändå. Och om jag skulle gå och lägga mig nu, så skulle jag ändå inte somna. Det är omöjligt. Att somna tidigt alltså och då spelar det ingen roll ifall jag går upp tidigt. =/ Jag kan ändå aldrig somna. Fast så har det varit i många år. Jag kanske ska göra ett försök att komma i säng någolunda tid ändå. Jag kan behöva krafter om jag ska åka iväg inatt eller imorgon. Jag HOPPAS verkligen att jag ska iväg inatt eller imorgon. Nu vill jag ha min lilla bebis.

Aja, nu ska jag gå iväg från datorn och hoppas att jag kommer i säng.
Sov gott alla er som läser! =)




Kommentarer
Postat av: isas mamma

haha jaa, jag förstår det :) jaa jag bodde i samma trapp som dig, på enhörningsvägen :) hehe. det är därför jag läsr din blogg :) kram!

2009-01-08 @ 23:08:05
URL: http://idaahansson.blogg.se/
Postat av: isas mamma

haha jag bodde där några år :p men ni flyttade före oss :) sen flyttade jag till min pojkvn och mamma bodde kvar :p men nu borinte hon kvar där heller haha :)

2009-01-08 @ 23:47:26
URL: http://idaahansson.blogg.se/
Postat av: isas mamma

haha okej :D jag hittade den genom sigrids blogg :D kram :)

2009-01-08 @ 23:58:02
URL: http://idaahansson.blogg.se/
Postat av: Johanna

Jag kan inte sluta läsa boken jag fick av dig innan jag for, den är så bra! Synd bara att en av huvudpersonerna har så jävla fult namn, som ex-chefen du vet ;) K! Så då tänker jag ju på han hela tiden och så tänker jag att karaktären ser ut som han också. Hahaha!

Krams!

2009-01-09 @ 06:43:29
URL: http://johannalundberg.blogspot.com
Postat av: Emmeli

Jag har haft p-stav,men kom inte alls överrens med den.Jag gick upp hur mycket som helst i vikt av den.och när jah tog ut den gick jag ner alla kilon typ.Så det är inget altrevnativ.:(Men det får nog bli en lillsyster istället!hehe.Njae.inte riktigt än.Nu är det inte långt borta för dig!:)

2009-01-09 @ 11:05:18
URL: http://emmelilundberg.blogg.se/
Postat av: Sandra

ja du. här gör man allt men bebis vill inte. undra om du fått åka in i natt?

det har inte jag... som du kanske förstår! haha

läste lite längre ner att du inte fattade att du haft förvärkar osv, jag är också sådan. jag fattar ingenting! haha. MEN igår på hockeyn då hade jag förvärkar var 25e min sedan kom det två till under var 10 men sedan slutade det. suck! jaja bättre än inget!



idag är det fint väder här...



och jag önskar dig och karln all lycka till!

och hoppas bebis vill titta ut nu!! :)


Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0