På gång`?


Jag tror det är dax snart... =S  Vad gör jag här då tänker väl nån av er? Jaa, jag vet inte riktigt heller. Jag vet inte riktigt vad som händer osv.
Jag har haft riktiga värkar sen klockan två inatt. Rätt så täta ändå. Fast otäta. Fattar ni? Jag har kunnat sova lite också.
Nu kunde jag inte sova längre, det gjorde för ont!! Är Det på gång?
Jag hatar att jag inte fattar nått. Men mamma sa att det var nog på gång nu. Det kommer i intervaller, fast det slutar inte göra ont mellan värkarna. Det gör bara mindra ont.
Och inte har jag tagit tid heller, jag vet inte vad jag ska ta tid på.?? Så det kanske inte är på gång ändå. =S När jag försökte ta tid var det bara typ 2 min mellan värkarna och det måste ju vara fel. =S Jag får försöka igen. Det kan ju inte stämma. Isåfall är det ändå oregelbundet.

Jag har duschat nu också. Tänkte att så säger dom väl på förlossningen om man ringer in. "Ta det lugnt och duscha... bla bla bla" så om jag måste ringa in nu har jag ju redan gjort det. Tänkte jag. 
Lars sover. Tänkte att han kunde få göra det tills jag vet lite mer, tills jag fattar vad som är på gång. Jag måste ju vara dummare än tåget. =P
 Nu har det varit rätt så lugnt ett tag. Så det är nog igent. Fast det har ändå hållt på sen två.. Alltså jag blir knäpp av allt det här. Att inte fatta eller veta vad som händer. Jag tänkte ringa in men jag vet inte ens vad jag ska säga till dom? =S Vad ska jag fråga? Vad händer med mig? Det kan jag ju inte fråga, jag kan ju knappt förklara "symtomen".

Nee, jag ska ta och vänta lite till sen ska jag ringa. Och kanske väcka Lars. Så han kan sätta på mig TENS...

Vi lära ju höras mer snart. Har ju inget annat att göra än att skriva här. Så om det inte kommer upp nå mer på bloggen lära jag ha åkt in. Hoppas jag!!

Vi hörs snart!



Kommentarer
Postat av: Johanna

haha fy va söt du är sofia!

2009-01-12 @ 05:43:05
URL: http://johannalundberg.blogspot.com

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0