Pappa Lars


Ikväll har vi haft besök, av Eva, Ola och Ivar. Det är trevligt när det är massa folk här. =) Vi åt middag som Lars hade lagat åt oss och sedan satt vi och pratade resten av tiden dom var här.
Ivar han är bara för gullig. Eva är bara för underbar. Ola är bara för rolig. Lars familj är så underbar. Hela bunten!!

Mina bröst har blivit jätte öma, Lydia får inte ens tag i bröstvårtan när hon ska ha mat. Och "damen" på sjukhuset sa att jag skulle testa att handmjölka innan men det hjälpte inte så nu har jag fått pumpa ut lite mjölk. Det känns genast mycket bättre, dom är inte lika stinna längre. Sen har jag tage på mig bröstvärmare. Så att jag inte får mjölkstockning. (Stavning?)
Roligt att läsa om va? Haha. Jag kan tänka mig att det blir mycket skriverier om sånt här framöver =D
Mitt nya och underbara liv är det här. Min nya vardag. ♥

Imorgon halv 9 har vi tid på sjukhuset för ett litet test på Lydia PKU tror jag hon sa att det hette. Dom ska ta ett blodprov. Sticka en nål i hennes rygg. Jag tycker det låter hemskt. Vi får se hur jag klarar av det. Men Jag ska vara lugn så Lydia förhoppningsvis kommer vara lugn.
Men utöver det besöket på sjukhuset har vi inga andra planer. Vi får se ifall jag får med mig Lars och Lydia ut på stan senare under dagen kanske. Jag vill ju gå med barnvagnen och visa upp henne för alla jag inte känner. (Eftersom jag inte känner några här, nästan.) Vill visa hur stolt jag är. Men vi får se.

På lördag ska vi iallafall på IKEA, tror jag. Det beror väl på hur vi mår osv. Men det är tänkt så iallfall. För jag och Lars hade planerat att åka dit innan Lars börjar jobba igen. Och nu sa Ola att han skulle dit så då passar vi på att åka tillsammans. Jag måste köpa sängkläder till babysängen, IKEAS täck- och kudd mått stämmer inte överens med mina andra mått jag har på sängkläder. Sen finns det ju fina barnsaker där som jag ska handla. Plus lite till. Man åker nästan alltid från Ikea med en massa saker. Det är så billigt att man bara plcokar på sig en massa saker och när man väl är i kassar var det inte så billigt längre. Haha! Så är det för mig iallafall.

Ne nu ska jag gå och göra nått annat, kanske tvätta lite nu medans Lillan sover. Ska försöka göra kväll tidigt. Jag har lagt mig så sent de senaste kvällarna. (Även fast Lydia har somnat tidigt.) Kanske hinna mysa lite med Lars. Fast just nu finns det bara en tjej för han och det är Lydia. Han är så underbar med henne. Han är som gjord för att vara pappa! Det är härligt att se dom tillsammans man blir så varm i hjärat.
Och nu menar jag inte att han struntar i mig bara för att det finns en tjej för han, ni kanske fattar hur jag menar?
Lars hade förresten beställt en mor och barn buket till mig som jag hade hemma när vi kom från BB. Och han hade köpt ett jätte fint smyke, ett halsband. Han är så underbar!


Pusspuss ♥



Kommentarer
Postat av: Faster

Vad bra att du tog på värmarna. Utifall att. Jag saknar henne redan. Och er också förståss. Himmel så stolt Ivar är, märkte du det :)

2009-01-15 @ 21:35:36
URL: http://brysselkex.blogg.se/
Postat av: Åsa

Se till att ha varma bröst, det är hemskt att få mjölkstockning. Man blir så sjuk! Ha en mysig dag inorgon. Hälsa Lars & Lydia

2009-01-15 @ 21:51:14
URL: http://brillor.blogg.se/
Postat av: Monica

Vad gulligt av Lars med blommorna! :)

Den här skitmascaran köper jag aldrig mer btw.. Den är ju hemsk. Omöjlig att få bort :P Synd, för den gör ju fransarna jättefina. (bortsett från när man måste sova i den o aldrig få bort den :P) haha..



PKU-testet tog dom på Anton's handled o i huvudet eftersom han var lite svårstucken.. Har aldrig hört talas om att dom tar den i ryggen.. Lät inge vidare. Hoppas dom tar på handen på lillan. Det tar sin lilla tid, dom ska fylla 4 runda ringar på ett papper typ..



Vi gjorde inte så stor sak av det hela inför Diesel när vi kom hem. Vi fortsatte bara som vanligt. Diesel var ju som nyfiken men gjorde inte heller så stor sak av det hela. Men han är väldigt svartsjuk nu, men är inte elak eller nåt. Han ska bara vara med hela tiden. Han är jättesnäll med Anton. Så det är skönt! :)



Hur går det med Sookie o Lydia?

Kram på dig!

2009-01-15 @ 22:48:35
URL: http://moonkan.blogg.se/
Postat av: Bosse

Vilken liten lycklig o fin familj ni har blivit,jag är så glad för eran skull.Jag blir alldeles varm i hjärtat! kram

2009-01-16 @ 07:34:02

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0