Presenter


Igår var vi ju upp till IKEA.. Det gick jätte bra, Lydia sov hela tiden i bilen och när vi gick omkring där. Förutom när hon skulle äta och bytas. =) Jag har ju världens underbaraste bebis!!!! ♥
Jag köpte inte så mycket där, sängkläder, mjukdjur, gardiner, nå jätte varma sitt dynor till kökstolarna, en hylla och lite till. Så dyrt blev det inte. =) Sen gick jag in på nån annan affär där som sålde frisör schampon osv och hittade 6 st halv liters flaskor med schampo, balsam och tvål för bara 200 kr. Så där gjorde jag en jätte bra affär. =P

Och idag har vi haft besök, först av en av grannarna, sen kom Robert (han skulle också tvätta bilen) och när grannarna gick så kom Frank och Karin, det är Lars chef och hans fru.. Så det blev fika på fika. Vi fick också presenter av dom båda. Lite babykläder i större storlek. Jätte fina och gullia. Fast lite stor för henne nu. För någon dag sedan fick vi också packet från Sthlm, av fasterfarbror och kusiner. Dom hade också skickat jätte fina babykläder i lite större stolek. =) Och faster Eva har också kommit med packet till Lydia, babykläder i liute större storlekar. =)
Karin (Franks fru) sa också "vi köpte lite större storlek för vi tänka att ni har och får så mycket i den mindre storleken.." Hehe, jag tror nog alla tänker så.. ;) Sen kom Robert med en present till Lydia också och det var inte babykläder..... Utan en Babyvakt!!!!!!! =D Vi håller på att laddar upp den nu. Vi får se imorgon hur den fungerar. =) Av en annan granne har vi också fått lite mjukdjur som deras barnen ville ge henne.
Tack för alla presenterna!
Vi har så fantastiska människor runt omkrign oss. Inte för att dom har gett oss presenter men man känner att dom finns där ifall det är något. Jag är inte ett dugg orolig ifall det skulle vara något, då har jag en hel drös med människor som jag kan be om hjälp..

Senare ikväll ska vi till Robert och äta middag, som tack för att han får låna garaget. Och för att han tycker om oss så mycket. (Det sista sa han inte, men jag vet att det är så.=) Så nu ska vi bara gå och dona på och ta det lungt innan vi far och äter middag hos han.
Jag känner att jag inte vill sitta vid datorn så mycket nu, även fast Prinsessan sover. Jag går hellre omkring och donar här hemma eller myser med Lars, så vi får ursäkta den dårliga uppdateringen. =P Nu ska jag gå iväg från datorn och montera upp en hylla.


Ha det bäst! Pusspuss



Kommentarer
Postat av: Åsa

Vilken goding! tack f att du uppdaterar så bra, så vi får känna som att vi är med lite .. saknar er alla Kram Åsa

2009-01-18 @ 20:09:21
URL: http://meandmyboyfriend.blogg.se/
Postat av: Eva

Hon är så god. Särskilt när hon ligger och tittar med sina mandelformade små ögon. Hade hon växt 2 hela centimeter eller hörde jag fel?!..Kram E och A

2009-01-19 @ 20:25:29
URL: http://brysselkex.blogg.se/

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0