Inte på topp


Idag är inte mitt humör på topp.
Jag har inga amningsinlägg för Lars ides inte åka och köpa det. Så jag mjölkar ner allt, BH:n, tröjorna, sängkläder och jaa Allt. Det är jätte bekvämt och behagligt!
Lydia tyckte bestämt att vi skulle kliva upp där vid 6 tiden så nå mycket har jag inte sovit. Iofs så gick vi och la oss tidigt, men jag kunde inte somna för ens efter halv två nån gång.
Hoppas hon somnar snart så man får sova nån timma till.

Idag har jag inte mycket planerat. Och det är väl lika bra det när jag ändå mjölkar ner allt. Plus att jag har väldens huvudvärk.



Kommentarer
Postat av: Ellen

Det är bara bra med mig. Adrian flyttar nu i helgen och det känns jätteskönt faktiskt.. :-)

Längtar så tills jag kan komma upp och träffa er!! Skönt att läsa att du inte givit upp din skoberoende bara för att du är nybliven mamma! ;) Puss och kram

2009-01-28 @ 12:14:14
URL: http://meandmyboyfriend.blogg.se/

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0