Perfekt!!


God morgon allihopa?
Jag har nästan nyss klivit upp, Lars är och gör nått annat och klev upp rätt så tidigt.. Han hatar att sova länge, jag ÄLSKAR att sova länge. Och jag menar, jag måste ju passa på nu medans jag fortfarande kan. =) Det borde Lars göra också. För han gnäller alltid på mig att jag håller han vaken, tänk er nu snart då? Då är det inte minsan jag som håller han vaken, och då kan han egentligen inte säga nått. Haha, han borde sova mer nu innan! =P

Jag har drömt värsta sjuka drömmarna idag/inatt. Helt störda. =S Kan inte riktigt förklara som så jag säger bara att dom var jätte konstiga. Lars tycker jag ska besöka nån läkare eller nått. Han tycker alltid jag har så konstiga drömmar. Hehe, och han kommer inte eng ihåg sina. =/ Tror inte att jag fått veta en enda gång vad han drömt. Förtuom att det kanske har varit en mardrömmen inga detaljer. Aja, nog om det.
Idag har inte jag några speciella planer, jag kanske ska hoppa in i duschen och göra iordning mig tills Lars kommer hem igen. Då har han säkert nått att göra. Eftersom han syster med barn är här uppe nu!! =D Fast jag är sugen på att lägga mig igen också. Jag är fortfarande trött, men jag tror att det beror på att jag har sovit lite för länge. Jag är inte trött trött, utan mer trött i huvudet. Fattar ni?

Skulle vilja ta en titt på stan eller nått. Fast ändå inte. Jag vill inte köpa nått till mig själv, eller joo det vill jag men hur lätt är det då? Jag skulle vilja ha tillbaka min kropp och gå på stan och prova saker. Det hade varit perfekt. =) Jag längtar!!
Och jag längtar ännu mer tills jag får Lillen i famnen min. Ligga och stirra sönder mina ögon på H*n. Lukta sönder näsan, osv jaa ni fattar. DET längtar jag till hur jädra mycket som helst. Det är ju bara 4 dagar kvar nu. =) Fasiken, hoppas Lillen vill titta ut lite tidigare. Det vore ju helt Perfekt!! Eller vad säger ni?
Och om jag skulle dra ut på tiden så skulle jag nog bli tokig, jag längtar redan skit mycket nu och hur skulle det vara att gå över tiden då? Fasiken så jobbigt. Fast det är ju ändå nått jag måste vara beredd på. För det är ju vanligt att förstföderskor går över tiden. Bara för att det är sagt den 9:de så behöver det ju inte bli den 9:de. Men jag hoppas!! =D
Jag ska btw till en sjukgymnast på onsdag och hämta en sån här Tens(stavning?) grej som man använder för att minska värkarna lite. Eller har jag fattat det helt fel? Vilket fall som helst ska jag dit på onsdag och på torsdag så ska jag till BM, en sista gång. Hoppas jag. =)

Ne nu ska jag göra nått nyttigt, eller hoppa in i duschen. Städa lite kanske. Haha, måste bara få säga att Lars ser förjävlig ut i håret. (Förlåt älskling. ♥)  Jag klippte han igår med en sån här apparat. Då fick han för sig att han skulle bara klippa framhåret, alltså spara "längden" där bak. Och det det inte bra ut. HAHAHA! Fast han ville inte att jag skulle ta allt ändå. Han och sina jävla ideér. =S Haha, ja inte ser det normalt ut. Haha. Ska kanske knäppa ett kort på han senare och visa er!!
Ne nu ska jag gå ifrån datorn. Kan ju inte sitta här och dega hela dagen.. =)

Ha en bra dag!
Pusspuss!



Kommentarer
Postat av: Johanna

spännande nu när det är så nära! vet ni vad det blir för kön? glöm inte bort de utlovade bilderna ;) synd att jag inte är hemma och får se knodden! Kram

2009-01-05 @ 16:44:27
URL: http://johannalundberg.blogspot.com

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0