Underbart =)


Det känns så underbart!!
Jag trodde att det skulle "kännas" mer men jag tycker det bara är naturligt att jag har barn. Det är normalt, det känns som om att jag alltid har haft henne. Hon är min lilla bebis, min vackra bebis! Hur har jag klarat mig utan henne tidigare?

Hon sov nästan hela natten, det var rätt så skönt eftersom jag knappt sovit nått på tre dygn. Nu ligger hon också och sover. Hon ser så fridfull ut. Som en liten docka. Gud så underbar hon är, jag kan ligga och titta på henne i timmar.

Dagen har varit händelserik även fast det inte har hänt så mycket. =) Vi gjorde några ärenden förut idag, sedan sprang jag in på Åhlens och handlade lite rosa kläder.. =) Städat lite har jag gjort.  Eva har varit här och hon hade med sig presenter till oss och dom tackar vi för. =) Och Robert var hit en sväng också.

Lydia är så snäll, hon sover, äter, sover, äter osv. =) Det har gått jätte bra sen vi kom hem från BB. Trodde jag skulle ha det lite svårare att få saker att gå ihop, veta när hon är hungrig, jag var rädd att jag inte skulle vakna om hon började grina (jag som annars sover som en stock) osv. Men det är ju hur enkelt som helst. Inga svårigheter här inte. Jag tror att det bara ligger en naturligt när det handlar om ens eget barn. Allt känns så bra, jag är så stolt och lycklig!! Tänk att det är min lilla bebis, som jag och Lars har skapat. Det är lite svårt att tro att det är sant!! 

Lars är också jätte stolt och lycklig. Han grinar av lycka när han ser på henne. Han kan nog inte bli mycket mer lyckligare han heller. =) Sen är han jätte snäll mot mig och hjälper till så mycket han bara kan! Gud så jag älskar dom dära två. ♥

En perfekt dag. =D

Åter igen, tack för era kommentarer. Jag hinner inte svara till er alla, så jag tackar er här istället! =) TACK!



Kommentarer
Postat av: Monica

Tack vad snällt sagt :) Och eran lilla tjej är bara för söt! Ska bli så kul att hänga med i bloggen o se lillan växa. Det går så himla fort tiden. Snart är hon ju stora tjejen.

Hur var förlossningen förresten? Var det som du väntat dig?

Kramar till er!

2009-01-15 @ 01:24:25
URL: http://moonkan.blogg.se/
Postat av: Malin

Hon är så underbart fin! :)

2009-01-15 @ 05:34:53
URL: http://mullabullabus.blogg.se/
Postat av: Jennie och Norah

Måste få gratulera till underverket! :)

Jag blir fortfarande så himla rörd när folk jag inte känner får barn.Så stort grattis!

Kram från Jennie och Norah

2009-01-15 @ 09:42:57
URL: http://jennieohlund.blogg.se/

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0