Tokig.


Jag känner ju att jag får nå nervsammanbrott snart. Jag behöver nått annat att tänka på. Jag har sett  dom avsnitt som finns ute av säsong 9 CSI, jag har sett säsong 2 av life och säsong 4 av Prison break. Jag måset hitta en ny serie eller nått som jag kan följa. För de filmer jag tanka hem vet ja inte ens om jag tycker om. Skitsamma.

En ny serie. Hm, CSI Miami. De ska jag tanka nu.. =)
Jag blir tokig. Varför händer det inget med mig??? Varför ligger jag inte och håller om min lilla bebis nu. Borde inte storken kommit med min bebis igår?




Kommentarer
Postat av: Johanna

Hihih tack =D

Boken heter bortförda, spännande värre!

Nu tycker jag att bebisen ska komma ut!! Även fast jag inte är hemma så ;) PRESSA!

Kramar!

2009-01-11 @ 03:37:00
URL: http://johannalundberg.blogspot.com
Postat av: Jeanette

Mad men och true blood är två nya tv serier du kan kolla upp om du inte redan ratat dem :D Men nu har du väl fullt upp med nykomlingen. Grattis! //en som bara råkade titta förbi.

2009-01-14 @ 17:17:52
URL: http://kurosmurfen.blogspot.com/

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0