Tens


Nu har jag sovit lite gran. Det är fortfarande inte försvunne så jag har sove och vaknat, sove och vaknat. Fast det gör mindre ont nu.. Eller det är olika. Det gör olika ont olika gång. Men kom ut nån gång nu lilla bebis!!

Jag måste bara tala om en sak för er.. Haha det var rätt så roligt. Imorse, när jag väckte Lars och vi skulle sätta på TENS grejen får jag det inte att fungera och jag börjar gnälla på Lars "men du har kopplat fel" osv. sen ska jag stänga av den samtidigt som jag gnäller men då vrider jag den åt fel håll så jag tar på den på max och får värsta stöten.. Så den var rätt kopplad. =P Både jag och Lars tyckte iallafall att det var roligt. Gud så vi började skratta. Haha!!



Kommentarer

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0