Städat..


Idag har det inte alls hänt mycket, jag har inget minne av vad jag har gjort... =S  Nyss har jag i alla fall städat garage toaletten, och det var inte alls trevligt. Jag frågade Lars när det städades sist och det var 1½ år sen. Plus att det är en garage toalett, tänk er all smust som samlats där.
Jag har stått och skrubbad och skurat med klor och allt vad det nu var, så det ser faktiskt rätt okej ut där nu. =) Så jag har slite nästan En timma =o på den dära lilla toaletten. Jag tänkte att jag kanske kan sätta igång mig själv. Hahah! Jaa, det gick ju inte. Jag har då inte märkt av nått än så länge. Nu funderar jag på att gå en snabb promenad till Eva. Dom ska ju ut ikväll. Gud så roligt. Eva, Åsa och Ellen är det som ska ut och roa sig.. =) Ellen lånade också två par skor av mig som hon kanske ska ha ikväll. Det var roligt tycker jag, att dom används och inte bara ligger där i skokartongen!! =) Det mår dom bra av. Haha! Men snart kan jag använda alla skorna igen. Längtar tills det också.

Det är mycket jag längtar till märker jag. =) Men det hör väl till att man ska vara lite smått less nu på att vara tjock och allt det som tillkommer. Men mest av allt längtar jag efter att få hålla om Lillen! ♥ =)
Nu ska jag ta på mig lite andra kläder och sedan gå till Eva. =)

Hejhej!



Kommentarer
Postat av: Malin

ååh soffan! jag sitter här på andra sidan jorden och håller tummarna, känns piss tråkigt att jag inte kan vara hemma och träffa den lilla när den kommer. Kram å love u!

2009-01-05 @ 19:48:57
URL: http://mullabullabus.blogg.se/
Postat av: Johanna

Åh vilka fina namn! Hoppas allt kommer gå bra och att knodden tittar ut snart! =)

Jo det är bra med mig! Trivs verkligen bra hära!!

Kramar!

2009-01-06 @ 06:39:36
URL: http://johannalundberg.blogspot.com
Postat av: Eva

Det var kul att du kom förbi igår. Du såg frisk och kry ut, trots att du hög-höggravid :)

När vi träffas idag ska vi berätta om gårdagskvällen. Vi ses! Kram.

2009-01-06 @ 12:31:37

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0