Sjukhuset


Det gick jätte bra på sjukhuste. Och det var inte i ryggen som skulle sticka henne utan det var i handen, jag hade hört fel. =) Lydia låg och sov hela tiden, hon reagerade nästan inte när dom stack nålen i henne. Mammas gumma är så duktig!! ♥ 
Sen fick jag mig en undersökning också, för jag oroade mig att jag blödde för lite och det ömade lite väl mycket i magen. Hon kollade också brösten ifall jag hade fått mjölkstockning, men det var bara bra med mig, dom kunde inte hitta nått fel som tur var. =)

Nu är vi hemma igen och har nyss ätit lunch. Lydia ligger och sover och Sookie ligger och håller koll på henne. Sötnosarna.
Senare idag ska vi över till grannen och visa upp lilla Lydia. Dom ville så gärna se henne.
Nu vaknar hon så jag skriver mer senare.

Pusspuss



Kommentarer
Postat av: Monica

Vad skönt att det gick bra! Man oroar sig ofta på tok för mkt. Men det blir ju så. Det är ju ens lilla hjärta. :)

Vad ska ni hitta på i helgen då? Det blir väl mest lugnt förstår jag.

kramkram!

2009-01-16 @ 13:38:46
URL: http://moonkan.blogg.se/

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0