Segt


Nu är vi hemma igen.
Och efter mitt förra inlägg så gick jag från 70 unika besökare till över 90 =D.. Det är roligt, fast ingen ny kommentar.. =/
Vi var till Johnny och Margona på fika, Johnny fyllde 37(?) bra att ha koll ilband.. =) Sen har jag sprungit lite nu när jag kom hem. Eller sprunge och sprunge, jag lekte med Sookie, så jag sprang fram och tillbaka i olika håll mer än så var det inte. Tänkte att om jag "överrör" mig lite så kanske lillen kommer. =)

Nu sitter jag bara och lyssnar på musik. Håller på att ladda hem nå CSI avsnitt också, men fanken så segt det går.. Allt verkar gå seg för mig nu.
Nee nu ska jag inte skriva så mycket mer, jag har inget att skriva egentligen. Så då slutar jag.. =)
Pusshej!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag lämnar ett litet inlägg. Försök vila dig lite, ibland kan man röra sig förmycket och när man väl tar det lugnt så sätter det igång. Prova med sex och sen bara sova.. =) Lycka till med allt, följer din blogg varje dag nästan, intressant och kul att läsa...

2009-01-09 @ 21:50:49

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0