Kommentarer tack!! =)


Det verkar som om många är nyfikna på vad som händer i mitt liv just nu.. Har aldrig haft så många besökare som jag haft de senaste dagarna.. Det brukar oftast vara mycket besökare en dag sen sjunker det och håller sig någosådär "normalt" men nu har jag haft över 70 unika besökare varje dag i tre - fyra dagar.. Men det är bara roligt. =) Låte dåligt med kommentarer från några "nya" läsare.. Det är oftast samma människor som kommenterar bloggen och det vore roligt om fler kunde göra det också. =)

Jag kan medela er att inget har hän än så länge. Bara lite värkar men inte mer än det. Lars är otålig nu, himla rastlös. Han vill verkligen få ut den lilla nu. =) Han är så gullig!! Jag börjar också bli rätt så otålig nu.. Jag har lyckats klara ut spelet Zelda, sen har jag stickat EN vante. Jag orkar inte göra den andra för den blev inge fin. Och nu sitter jag här fast jag ska hoppa in i duschen för tydligen ska jag iväg till någon som fyller år idag säger Lars nu..

Vi hörs senare kanske!!



Kommentarer

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0