BF + 1


Inget än så länge heller.
Inte kunde jag somna igår. Jag kom inte i säng för ens efter 03. Men då sov jag länge idag istället. Jag har vaknat några gånger under natten av värkar men inte några som hållt i sig.
Jag håller på att tanka en massa filmer så jag ska ha annat att tänka på. Vet inte direkt vilka filmer jag tankar hem men några komedier iallafall. :P

Nu ska jag titta på mer CSI avsnitt. Lars sitter och kollar på ET och grinar. Han är så gulligt. Haha!

Min mobil är trasig nu också. Ibland går det inte att svara, ibland går det inte att göra nått, ibland går det inte att skriva sms. Jaa ni fattar. Den är cp!



Kommentarer

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0