Bara....


1 dag kvar till BF.
(Beräknad födsel.)  Idag känns det som om att Lillen inte kommer att komma för ens om ett halv år. =S Det är så olika men jag håller fast vid att innan helgens slut har jag min lilla bebis här. =) (Lars tror den 16:de)
Joo idag skulle vi ju till MVC men både jag och Lars försov oss. När min klocka ringde hörde inte jag det och Lars fick putta på mig för att jag skulle stänga av den och när Lars klocka ringde hörde inte han och jag fick putta på han för att stänga av den. Så höll vi på ett tag sen så slutade klockorna att ringa. Och vi fortsatte att sova. Uscha så trötta vi var. Men det känns rätt så okej ändå att vi missade tiden.

Igår städade jag undan julen, jag dammsög och skurade golven, bytte gardiner osv. Det känns skönt att ha hunnit med det innan också. Fast gardinerna i köket blev helt galet FEL men dom får sitta uppe ändå. (Jag har inga andra gardiner.) Jag fundear på att åka till Dollar snart och kolla ifall dom har fått in några fina gardiner. =) Plus att det är så billigt där.
Nu snart ska vi åka till Jysk och handla en stryckbräda och några småkorgar sen ska vi handla mat. Och tvättas ska det göras idag. =) Tvättkorgen blev överfull igår av alla gardiner och dukar.

Ni är då för gulliga, (ni som skriver kommentarerna) jag lovar att hålla er uppdaterade på vad som händer. =)

Ne, nu ska jag gå och göra lite nytta och sedan åker vi och handlar. Skriver väl en rad eller två senare. =)

Ha en bra dag, puss!!



Kommentarer
Postat av: Anonym

jag gick över tiden i 9 dagar så man vet aldrig när dom kommer

2009-01-08 @ 12:31:00
Postat av: Stefan Isokivi, Nacksta

Hej sophia! Vad kul att lillen är på väg! Hoppas allt går smidigt och felfritt!



hälsningar stefan =)

2009-01-08 @ 12:55:37
Postat av: Lotta

Oj så nära! :)

Massor LYCKA TILL!!! Kramar

2009-01-08 @ 21:45:31
URL: http://lottadahlberg.blogg.se/
Postat av: isas mamma

ååh nervöst :D

2009-01-08 @ 22:22:20
URL: http://idaahansson.blogg.se/

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0