Bilder =)

Nu fick jag lite mer tid att skriva. Tessi var så snäll och gick ut med Sookie och Lars har Lydia...
När hon sov förut vaknade hon bara efter en liten stund, och fortsatte att skrika tills halv 8 då somnade hon och hon vaknade nyss. (Halv 11) Och är fortfarande lite småkinkig men inte så farligt. Eller nu hör jag att hon börjar bli mer än småkinkig.. Så jag ska gå och ge henne mat..
**
Nu har jag gett henne mat. Så hon är tyst och lugn nu och Lars ska ta henne och försöka få henne och sova igen. =) Får hoppas det går så jag också kan sova. För jag kan lova er att nu är jag verkligen slut. Hon har varit igång sen klockan 8 imorse med bara småtupplurar under dagen och när hon har varit vaken har hon mest skrike.
Imorgon ska vi (om Lydia tillåter) åka till skolan och äta lunch och visa upp Lydia för dom där. =) Och själklart träffa lilla Mika. =) Sen vet jag inte riktigt vad mer vi ska göra, får ta det imorgon..

Jag var ju hos bvc i torsdags och då vägde hon 4220 g var 55 cm lång och huvudomfång var 37 cm. Så hon blir bara större och större. =D



Här försökte jag fånga Lydia när hon ler, man ser ett litet halvt leende. =)



Så här såg jag ut i lördags när vi var på dykarfesten. Man ser lite dåligt men ändå. =)



En välklädd Tessi på väg ut med hunden nu ikväll. Jag kan ju också skriva att det är 23,5 minus ute.



En nöjd och mätt Lydia i sin nya pyjamas som hon har fått av faster i Sthlm. =)



Kommentarer
Postat av: sigrid

Åååh, hon är ju så fruktansvärt söt :D

2009-02-18 @ 13:11:45
URL: http://sigridmaria.webblogg.se/
Postat av: Åsa

Lilla godingen! Jag & Edwin kommer upp första helgen i april, alltså helgen innan påsk. Hörde att Lasse kanske borta men de e ju viktigast att Lydia är hemma. Snälla, visst är ni hemma då?! Kram till er, hoppas Sundsvallsresan gick bra

2009-02-19 @ 22:16:53
URL: http://brillor.blogg.se/
Postat av: sigrid

Ring mig då du ser dehär :) 0761488035

2009-02-20 @ 08:29:27
URL: http://sigridmaria.webblogg.se/
Postat av: Jeanette

Hon är så fin sophia! Mysigt ni verkar ha det! Jag vill komma upp och hälsa på er!! :)

2009-02-22 @ 00:11:04

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0