Ski-doo mxz

Nu är vi hemma igen eller jag och Lydia är hemma, Lars åkte iväg igen för att skidra lite. :) Just nu sitter jag och försöker mig på att dansa lite smidigt och snygg framför datorn låten som splas är Poker face med Lady GaGa. Försökte hitta den på youtube och lägga in men hittar den inte så det går att lägga in den här :S är jag sämst eller är jag!!? ;)

Gud så roligt det var att köra skoter, fast jag körde fast typ två gånger, andra gången direkt efter vi fått loss den första gången.. Jag tror Lars blev lite smått less, haha. Sen skulle ju jag självklart ha den snabbaste skotern men gissa vem som körde saktast??? Jo, JAG! Lars stannade efter ett tag och frågade ifall vi skulle byta men icket! ;p Ne, jag ska bli kung på att köra skoter, så passa er till nästa vinter. ;)



Ikväll ska vi bara kolla på film, jag ska leta någon och bränna ut. Fast ingen som jag vill se har jag hittat än. Får leta runt lite till. Sen händer det nog inte så mycket mer. Ska bara vänta på att Lars kommer hem, han skulle nämligen köpa pizza till mig. Nu ska jag fortsätta att poppa lite musik fast jag byter till Lars Winnerbäck. Det ni, är min favorit artist!
 



Kommentarer

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0