Jag älskar dig Lydia mest av allt! ♥

Lydia är allt bra rolig hon. Nästan varje gång jag ska göra mig klar.. Sminka mig och så, så blir hon grinig för hon får ligga på skötbordet för länge, då brukar jag bara ta på hårfönen och lägga den på skötbordet så det vibrerar lite då brukar hon nästan varje gång somna. Och om jag stänger av den så vaknar hon på en gång. Min gojänta!! :D Så jädra söt alltså!!

Jag ska ju på mammagrupp nu idag, snart. Klockan 13:00 ska jag vara där, då ska en av tjejerna, Linnea visa hur vi lagar egen babymat. Hon hade någon bok om det som hon ska visa. Det känns väl roligt, men jag är ju som jag är och ska alltid ha nått att klaga på och jag tycker väl att vi kunde ha sutte och pratat eller nått annat istället, för jag menar, det finns ju internet också. Nee, nu ska jag inte vara sån. Det ska bli jätte roligt att laga lite babymat. ;)
Sen hade jag tänk gå in till stan en sväng, fast jag ska inte köpa nått. Ska vänta till nästa vecka med att göra av med pengar, för jag ska köpa en baddräkt till mig och Lydia då. :)

Lars har blivit sjuk igen, den här gången är han förkyld. Varför blir jag aldrig sjuk? Det var jätte länge sedan jag var jätte sjuk, jag har ju haft lite småfeber då och då, men inte så farligt. Jag har inte blivit utslagen av det. Men Lars därimot, han tycker jag är sjuk hela tiden. Han går och är småförkyld, magsjuk, småförkyld, småförkyld. Borde inte jag också bli sjuk eftersom vi lever ihop, så han borde ju smitta mig någon gång. :/ Fast det är ju bra att jag inte blir sjuk, då vet jag inte hur jag skulle klara av allt!

Nu ska jag ge Lydia lite mat. Hörs sen!



Kommentarer
Postat av: Monica

Jag opererade mig i Sthlm på kirurgcentrum som kliniken heter. Verkligen jättebra ställe!

Vänta med att operera dig tills du har producerat färdigt, alltså fått så många barn du vill ha. ;)

Operationen var bland det bästa jag gjort, om än det inte var gratis o det kanske hade varit bättre att vänta tills man fått alla barn, men då har man ju hunnit bli så gammal :P



Vad ska lilla familjen hitta på i helgen då?

Jag har förresten länkat till dig på min blogg också, hoppas det var ok?

Kram!

2009-02-26 @ 20:23:49
URL: http://moonkan.blogg.se/

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0