Skottat gården...

Just nu är det lungt här hemma. Lars har blivit mycket piggare och Lydia har äntligen somnat.. Så jag och Sookie har varit ute och skottat lite eftersom han som SKA skotta våran gård inte har kommit idag och det är typ två meter snö ute ju. (Kanske inte riktigt men det känns så.)
Jag har också gjort fotavtryck på Lydias fot och av 10 möjliga så vart två rätt så bra. Ena blev ett kort till min farmor och farfar. Sen det andra som blev bra går det inte att göra nått med.
Anton (Evas son) var också hit, jag ringde han och frågade om han kunde komma med pizza och självklart kunde han det. =) Helt underbar pojk.
Annars har det inte hänt så mycket mer idag. Och mer lära det inte hända heller.











En sjuk Lars fick också komma med på bloggen. Det svarta han har på kinden är färg från Lydias fot. Och han ser inte så sjuk ut som han gör på bilden egentligen, jag överaskade han så han blundade. ;P Alla bilderna är tagna idag. =)
Nu ska jag gå och göra mig en kopp te och kolla på tv. Medans Lydia sover en stund. Men jag funderar... på att väcka henne så hon sover inatt. Det vore väl kanske inte en sån dum ide? För om hon sover nu (hon har nyss somnat) så lära ju hon vara vaken sen när jag ska sova. Äh, hon får sova nu, hon har sovit så dåligt idag så jag låter hon sova. Så får jag vara vaken istället.



Kommentarer
Postat av: Monica

Det går så bra så :) Din blogg är också läsvärd, helt klart. Är så kul att titta in några ggr om dagen o se att du uppdaterat o lagt in lite bilder. :)

Han såg verkligen sliten ut, Lars! haha :P

2009-02-06 @ 09:39:37
URL: http://moonkan.blogg.se/
Postat av: Julia

Oj har ni så mycket snö hos er. Vi har ändå också rätt mycket men jag kan tänka mig att ni har mycket mer för ni bor ju längre upp i landet. hur många minus grader har ni? svinkallt eller ?:p sophia du har världens vackraste dotter :)

2009-02-06 @ 15:20:39
URL: http://jtn.blogg.se/
Postat av: Jessica

Lydia är jättelik sin far!

2009-02-06 @ 16:11:34
Postat av: Daniella

Haha, naaw!

2009-02-07 @ 02:13:10
URL: http://vitre.webblogg.se/

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0