Mitt allt!

Idag sov vi ända till klockan 10:00. Det början bli sent för mig att kliva upp då, har blivit lite smått van att kliva upp mellan 7-9 på morgonen..
Idag har vi inget alls planerat, jag har inte ens orkat duscha, och självklart medans jag skriver kom jag på att glömt att ringa mvc.. Aja det går ju inte att göra så mycket åt, får ring nästa vecka. Men som sagt har vi inget planerat. Det blir bara att säcka hemma idag. Tråkigt men skönt?
Jag gjorde av med lite pengar igår på stan ändå, köpte ett par urgulliga tofflor åt Lydia.. T.o.m Lars tyckte dom var söta. :)

Jag älskar Lydia mer och mer för varje dag känns det som, hon är mitt allt! Hon är så otroligt fin och vacker, (lika mamma ;p) snäll, nöjd och belåten med livet. Så perfekt!!! Aldrig att jag skulle vilja byta tillbaka till ett barnlöst liv. Nee, det går inte att förklara hur mycket jag/vi älskar henne.






Alla bilder är tagna igår..
1 och 2. Mys med pappa framför tv:n. Plus de nya tofflorna.
3. Ler, och har en alldeles för stor klänning på mig. :)
4. Mamma ville ha kort men inte jag.

Nu ska jag gå och kolla på cp- programet "hem till gården" det är så jävla världelöst men ändå måste jag se det. Illa!!
Ha en bra dag!



Kommentarer

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0