Semester =)

Gud så skönt, jag har nyss fått massage av mamma och det var verkligen behövligt.. =) Hon lovade och att massera mig en gång till också innan hon åker hem. Hon är så snäll!

Simon sover just nu och mamma kollar på nått dåligt tv program så jag satte mig här.
Igår var jag och Simon iväg och åkte skoter en sväng medans mamma hade Lydia. Men Simon lyssnade inte på mig när jag sa att han skulle klä på sig ordentligt så han började frysa på en gång, så vi var inte ute nå länge. Men vi hade tänkt (om Lydia och väder tillåter) åka imorgon igen. Då har det åkt mer folk också så det är lite mer lättkört. Men roligt som fasiken var det, det var också första turen för mig i år.. =)

Idag har vi gått på stan, det tyckte väl inte Simon om men han hängde med ändå. Jag träffade också Emma och hennes kusin på stan. Så vi pratade lite om på torsdag när det är den dära mamma träffen.
Jag köpte lite kläder till Lydia också, vi har ju fått ett presentkort av Lars jobb på 400 kr på Lindex. Men det känns lite som "men gud så kläder vi har". Så jag ska nog spara resten som är kvar på kortet till sommaren och köpa någon fin sommar klänning eller nått till henne.. =)

Det är skönt att ha Simon och mamma här. Jag får mycket avlastning på dagarna, så när dom åker hur ska jag klara mig då? Simon rastar Sookie, mamma har Lydia och jag, vad gör jag? Jag har typ semester nästan. Haha nee, men ungefär. Det är mycekt lättare att hinna med dagarna, Sookie får sina promenader utan att jag ska behöva stressa mig ut när Lydia sover. Jag hinner laga mat i lugn och ro, tvätta, städa. Allt det där slipper jag stress göra. Så skönt!!

Fast jag saknar Lars jätte mycket. Han är ju i Sthlm den här veckan. Han ringde förut och frågar hur Lydia mådde, men han glömde att fråga hur jag mådde, =p haha. Han saknar Lydia! Synd att Lars inte var hemma den här veckan nu när mamma och Simon är här. Menmen.
Nu ska jag gå ner till tvättstugan och hänga upp den sista tvätten. =) Hej!



Kommentarer
Postat av: Anna

På såna här gravidsidor :P men jag har i princip förstått att det är okej nu :)

2009-02-10 @ 20:31:23
URL: http://annasara.net
Postat av: Anonym

MISSA INTE!

Nu har vi fyllt webshopen men vårens nyheter!!

Snygga barnkläder från storlek 50 och upp till 152.

www.mixbarnmode.se

2009-02-10 @ 22:35:22
URL: http://www.mixbarnmode.se
Postat av: Åsa

Njut av att bli ompyyslad och få avlastning o ha det mysigt. Träffade lasse idag på snabblunch. Kram & sov gott

2009-02-10 @ 23:04:02
URL: http://brillor.blogg.se/

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0