Sundsvall...

Vilken helg. Den har varit fullpropad med folk. Och ändå hann jag inte träffa en enda vän. :S Men det kommer ju fler gånger, eller hur? :)
Jag lade inte upp några bilder från när jag var hos farmor och farfar för jag glömde kameran hemma och Hanna skulle skicka de bilder hon knäppte via mailen och det kommer väl under veckan antar jag.
Jag har iallafall haft det jätte mysigt, trevligt och roligt. Haha. Orkar inte ens gå in på vad vi har gjort för ni skulle ända bli trötta av att läsa allt. Men himmlens roligt iallafall.
Och tänk att lilla Simon är nu 18 år. Det är lite svårt att tro, det känns fortfarande som om att han är 14 eller nått. Vi gick ut i lördas och kastade pil, han, jag och Nils (våran kusin) fast jag var bara ute 1½ timme sen åkte jag hem till Lars och Lydia. Dagen efter skulle vi till farmor och farfar och Simon var inte pigg. Haha, så farfar skrattade åt han. :) Gullfarfar, ville också behålla Lydia och om Lars skulle komma och leta efter henne skulle farfar ha gömt henne under soff- locket. Han blev nog lite kär farfar. :)

Pappa ringde också för att gratta Simon i fredags och Simon räknade upp alla som var där, därbland Lydia, så säger pappa "Vilken Lydia?"... Sen ville pappa också prata med Christian fast mig hoppade han över. Och då känner jag bara såhär, "Vilken sjuk människa" Hur fan kan han sätta Lydia och mig framför hans envishet. Det är hans första barnbarn. Det är ändå lika bra att han beter sig som en idiot. För jag vill inte att han ska ha nått med Lydia och göra om han inte kan skärpa till sig. Jag menar, det blir lättare för mig att hålla mig ifrån han när han ändå inte vill ha nått med mig och Lydia att göra.
Och allt detta för att jag tog bort Opal vid nyår för hon var sjuk i cancer. Bara det räcker ju för att tala om att han är en sjuk människa.

Aja, nog om det. Nu kom Lars hem och vi ska sätta oss att äta mat. Jag kanske skriver mer senare eller så hörs vi imorgon.
Puss



Kommentarer

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0