Sovmorgon.

Gud så skönt, Lars är nu frisk så han har haft Lydia hela dagen. Det enda jag har gjort har varit och gett henne mat så jag har verkligen sovit ut nu. =) Och det kan jag tala om för er att jag verligen behövde.
Idag har vi inga planer, eller jag har en ide på vad jag och Lars ska hitta på men jag måste prata med Eva först om det.

Egentligen har jag inge vettigt att skriva. Om jag någonsin har det. Men jag känner att jag vill skriva för jag har så fin design. Det blev mycket roligare att skriva. Det är det än så länge iallafall. =)
Jag tror jag ska gå och ringa Eva, sen gå och kolla på tv400 på 24 maraton. Jag har inte gillat den serien förut men nu tycker jag den är jätte bra..
Äh jag avslutar här, för jag kommer verkligen inte alls på vad jag ska skriva.



Kommentarer
Postat av: Felicia

jag blir nog skyldig han en 100-lapp iallafall :P alla tre skulle gå ut och gå tillsammans men vi somnade allihop .

Vad ska ni hitta på för mysigt då?

2009-02-06 @ 15:36:38
Postat av: Felicia

Ja kanske det men jag funderar på att promenera till Birsta iallafall det skulle vara skönt :)

2009-02-06 @ 16:04:56
Postat av: Felicia

Det var faktiskt himla skönt att vara ute och gå får göra det imorgon igen ;)

2009-02-06 @ 18:29:05

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0