Ont i magen.. =(

Våran tripp ner till stan gick sisådär. Lydia skrek hela vägen ner till stan, jag var precis på väg att vända hem igen när hon slutade. Sedan fick jag typ springa och lämna tillbaka färgen, springa in på banken, sedan till andra änden av stan för att köpa fingerfärg i en annan affär. Sen blev det av att springa ner fort på ica och sedan hem igen. Okej, jag sprang inte men det var inte långt ifrån. Jag viste att Lydia inte skulle sova så länge så jag fick skynda mig att göra allt jag skulle. Precis när vi kom hem igen så vaknade hon och började skrika.
Men det gick bra ändå, jag hann med det viktigaste. =)
Och när jag kom hem var det bara att börja städa och tvätta. Jag ville ju inte att det skulle vara stökigt när vi skulle få främanden. Maten började jag laga också, sen tog Lars över när han kom hem.
Det var iallafall roligt att ha lite folk här och Sofia och Kryddan har inte varit hit och hälsat på sen jag flyttade upp.

Nu har Lars Lydia, hon har ont i magen tror jag så hon skriker bara. Och jag tror Lars blir lite frustrerad eftersom inget hjälper, hon bara skriker.
Imorgon bitti åker Lars till Sthlm och stannar tills på fredag kväll. Och på måndag morgon åker han till Sthlm igen för att stanna hela veckan.. Tur att min mamma och lillebror kommer upp på söndag. Så jag inte blir själv.. =)
Nu ska jag gå och ta över Lydia så Lars får jobba eller sova eller vad han nu vill göra.
Sen ska jag försöka kolla på dirty sexy money..

Hörs imorgon.. =)




Kommentarer
Postat av: Felicia

hur gjorde du för att få bloggen designad ?

2009-02-04 @ 22:59:43
Postat av: Daniella

Grattis till en välskapt väldigt fin dotter! Jättesöt :)

2009-02-04 @ 23:54:40
URL: http://vitre.webblogg.se/

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0