Nu är vi i Sundsvall

Ja, som sagt är vi i Sundsvall nu, och ikväll har vi firat Simon som fyller 18 år.. Grattis lillgubben!! Så det har varit folk här hela dagen fram till nu. Och imorgon kommer det mer folk så vi ska fira han ännu en gång. Jag tror iallafall han blev nöjd med presenterna.. Hahaha, ni ska få se en bild sen, kanske. =D
Imorgon är hela dagen fullbokad också och samma på söndag, då ska jag till farmor och farfar. Sen åker vi tillbaka till Piteå på söndag kväll, så jag hinner inte med att träffa så många andra än familjen. Eftersom jag prioriterar att familjen ska få träffa Lydia före vänner. Det hoppas jag ni förstår? =)
Man kan ju tror att Lydia är värsta kändis barnet så som det har fotats idag.. Och som det kommer att fotas imorgon och på söndag.

Äh, nu orkar jag inte skriva så mycket till. Är rätt så uttråkad.
Hejdå!



Kommentarer

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0