Det är fint väder idag igen.. :)

Idag fick jag mig en promenad och gud så härligt det var.. Solen skiner och det är plusgrader ute (iallafall hos mig) det blåste lite mycket men det gjorde inte nått ändå. Det var så skönt att röra sig nu när man bara har sutte inne den senaste veckan för det har varit så kallt. Snacka om att vädret tvär vände. :D

Lydia ligger nu och sover i vagnen, hon börjar gilla den mer och mer och det är skönt, för då kan hon sova ute sånna här dagar. Eller aa vilka dagar som helt egentligen, bara det inte snöar så mycket och det inte är kallare än 15 minus. Och jag kan ju också gå på stan och göra av med pengar nu utan problem. ;)
Idag är jag verkligen på bra humör känner jag. Jag är inte trött eller grinig, har inte ont i huvudet för ovanlighetens skull, har fått mig en promenad och jag känner mig lycklig.
Jag tror jag blir på bra humör när det är bra väder. Fan om det skulle ha snöat som tusan och det hade varit mulet nu, då hade jag nog varit helt tvärtom.. Grinig, trött, ont i huvudet och inget hade varit bra.

Imorgon är det mammaträff, för dom unga mammorna. :) Jag var ju inte med förra torsdagen för Tessi var här och vi skulle till Sunsvall. Så jag missade den gången. Lite synd men nu ska jag gå på varje. :) Om jag har chans till det.
Sen så ska vi snart börja på babysim. Jag vet inte riktigt om jag längtar dit, jag är inte så mycket för att bada. Men det kan ju vara roligt för Lydia. Det var Lars ide iallafall, han anmälde mig/oss utan att fråga. ;) Men jag hade nog börjat på det ändå. Onsdagar klockan 15:00 ska vi bada. Och Lars ska försöka ta ledig så han också kan vara med (vilket jag vill).
Jag måste ringa min BM också, skulle göra det 6 veckor efter tror jag det var.. Men varför då? Jag ska på någon efterkontroll, men hur länge ska jag behöva gå hos henne. Jag gillar inte ens henne så mycket. Kan jag inte gå till ungdomsmottagningen istället? För jag är ju fortfarande en ungdom. Men det löser sig. Jag ska ringa henne imorgon bitti, eftersom dom har ett cpsystem så har dom bara telefon tid en timma på morgonen. Helt stört!!

Aja, nu ska jag gå och göra lunch eller nått. Sen måste jag kolla till Lydia, den hära babymonitorn kanske inte fungerar??? Eftersom jag inte hört nått ifrån Lydia än.
Puss




Kommentarer
Postat av: Anonym

Man åker på efterkontroll för att kolla så allt läkt som det ska där nere. Det är viktigt så man inte får framtida problem. Det kan vara bra att gå hos barnmorskan man gått hos under graviditeten för att få avsluta. Också pratar man preventivmedel och sånt....

2009-02-25 @ 15:50:47
Postat av: deniz

åh, så himla söt! :)))

2009-02-26 @ 14:30:23
URL: http://denizfryksell.bloggagratis.se
Postat av: Eva

Hej Lydia! Åh va gullig du är på bilden. Jag tror du kommer gilla badet. det är så varmt och skönt i vattnet och man blir så där lagomt trött efteråt...puss och kram!

2009-02-26 @ 19:11:00

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0