Smärtstillande

Våran (min och Lars) diet fungerar inte för mig.. :S Lars har gått ner snart 4 kg :S av någon konstig anledning och jag står stilla på min vikt. Men lars vill påstå att vågen väger fel för han.. För han "känner" att han inte hart gått ner 4 kg. Aja skit samma, jag ska ge det i alla fall en vecka till och om jag gått ner nått fortsätter jag på dieten, annars är det lika bra att äta god skräpmat. ;P
Men en sak jag sagt till Lars är att jag tänkte äta ALL julmat. Spelar ingen roll om vilket diet jag går på och han höll med mig. :) (Y)


Idag är Lars hemma för ryggen, det verkar inte bli bättre. Tycker så synd om han. :/ Över en vecka har han haft detta nu. Fast sen i torsdags fick han lite smärtstillande av farbror doktorn.. :) Ne, nu ska jag avsluta har annat att göra.. puss



Kommentarer

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0